Τρίτη, 10 Φεβρουαρίου 2009

Άντε να δούμε


Μετά από δεκαετίες πελαγοδρόμησης της Ολυμπιακής Αεροπορίας που ίδρυσε ο αείμνηστος Αριστοτέλης Ωνάσης - και που αποτέλεσε πρότυπο αεροπορική εταιρία σε παγκόσμια κλίμακα - χαρίζοντάς την εν συνεχεία στο Ελληνικό Δημόσιο για να φτάσει να έχει ξεπεράσει ουκ ολίγες φορές τα όρια χρεωκοπίας λόγω συνδυασμού κρατικής ανικανότητας και διοικήσεων που δε στάθηκαν στο ύψος τους, αφού μετατράπηκε σε εταιρία απορρόφησης ημετέρων της κάθε κυβέρνησης που διόριζαν επί δεκαετίες οπαδούς των για λόγους ψηφοθηρικούς μετατρέποντάς την σε πτερόσαυρο ασήκωτο, αφού κατασπαταλήθηκαν απίστευτα ποσά για την εξυγίανσή της που δεν απέφεραν κανένα κέρδος και δεν αποτέλεσαν λύση, έφτασε ίσως η στιγμή να βγει ο ιστορικός αεροπορικός αυτός μεταφορέας από το σκοτεινό τούνελ...


Το ενδιαφέρον της Marfin Investment Group (MIG) αφήνει μια νότα αισιοδοξίας επίλυσης αυτού του γόρδιου δεσμού το οποίο ίσως και αποτελέσει τη λύση στο όλο ζήτημα. Ήδη η θετική στάση των εργαζομένων και των συνδικαλιστών της εταιρίας στο ενδεχόμενο εξαγοράς του συνόλου της εταιρίας από τη MIG, αποτελεί ένα αρχικό βήμα...

Ίδωμεν...

Ξεκινούν σήμερα, Τρίτη, οι συζητήσεις μεταξύ των συμβούλων της κυβέρνησης και της ΜΙG για την Ολυμπιακή. Το προσφερόμενο τίμημα είναι περίπου 200 εκατ. ευρώ για τις τρεις εταιρίες.

«Η πρόσκληση βεβαίως της κυβέρνησης είναι ανοιχτή για όλους, με βάση τις αρχές που έχουμε διατυπώσει για την αποφυγή μονοπωλιακών καταστάσεων» δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης Κ.Χατζηδάκης και πρόσθεσε ότι πριν από την επισημοποίηση της όποιας συμφωνίας θα πρέπει να υπάρχει η έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη συμπλήρωση της απόφασης του προηγούμενου Σεπτεμβρίου.

Ο όμιλος της ΜΙG ενδιαφέρεται και για τις τρεις εταιρείες της Ολυμπιακής Αεροπορίας (πτητικό έργο, επίγεια εξυπηρέτηση, τεχνική βάση) με τίμημα το οποίο θα είναι περίπου 200 εκατ. ευρώ, ενώ θα επιθυμούσε διακομματική συναίνεση και κοινωνική αποδοχή για την πρωτοβουλία της.

news.in.gr